Vols fer una aportació que no té res a veure amb cap post?

dimarts, 5 de juny del 2007

Notari amb data de caducitat

El notari de CiU s'ha quedat sense feina. Va començar a treballar a l'octubre per donar fe que ni Artur Mas ni CIU pactarien amb el PP i el juny, quan s'està a punt d'acabar el curs escolar, aquest home ja no treballa per la federació nacionalista. El pacte entre convergents i populars a la Diputació de Tarragona certifica que la història del notari és història. I valgui la redundància.

L'acord no és cap sorpresa. Tothom havia posat les cartes sobre la taula i són aquests dos partits els que més coincidien en com ha de ser la "Dipu" durant els propers quatre anys. Adéu a governs de concentració, a "xupar tots del bote" que deien alguns. Hi haurà dos partits i no quatre al govern. I no passarà res. Que li donin alguna feina al notari, però.

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Potser així ens surt més barata, que tantes vicepresidències devien costar un pastón!

Josep Maria Yago Suau ha dit...

I qui serà president? a veure si tindrem poques vicepresidències.

Waipu Joan ha dit...

els notaris que es dediquin a la seva feina, que ja cobren prou car i no se'ls enten quan parlen...(com a mínim el meu el dia de la hipoteca)

Unknown ha dit...

La Diputació de Tarragona serà doncs la institució del principat on el PP hi tindrà més poder, no?

Anònim ha dit...

Quina llastima, jo em vaig creure allo de que Ciu mai pactaria amb el PP, soc tan credula que els vaig votar, no n'apendre mai. A casa la meva filla ja m'ho deia, mare que son mentiders de mena, que no els creguis, vota ERC, i jo apa a creure en les paraules de Mas, soc ben ruca.
Ara a veure que faran al Consell Comarcal, tambe pactaran amb el PP?

Ara si que estic ben segura que si hi ha eleccions a Madrid, Ciu pactara amb el PP per sucar i xupar de la mamella, bon fastic , ja no els votare mai mes, que axequin la camisa a sa mare si la tenen.

saló dels penjats ha dit...

Ànima de càntir,

Al Consell Comarcal CiU i PP no sumen majoria absoluta. Si et serveix de consol.