Vols fer una aportació que no té res a veure amb cap post?

dimecres, 14 de novembre del 2007

El Notari li fot canya a l'Aregio, que ens recomana blocs

La Tarracosfera s'escalfa i sinó llegiu el darrer article de elnotari.com, que carrega contra el bloc de Joan Aegio. Ja dóna per fet que el portaveu convergent disposa d'una redactora que li actualitza l'espai i li retreu que no treballa gaire i aprofita material de fa mesos i a més d'un ultraliberal com Xavier Sala Martín. L'article és de les sis del matí d'aquest dimecres. Es veu que un notari no té horaris.

Per la seva banda, Joan Aregio (o la seva redactora) ens recomana en el seu últim post que visitem el bloc, Tripartit-Watch, que carrega contra tot el que faci olor de tripartit. En aquest post Aregio (signa ell) parla de l'imperi Bolaño i de rth Wader amb ulleres enlloc de Montilla. La temperatura puja.

13 comentaris:

Anònim ha dit...

Està clar que la Begoña sommia amb el Joan Aregio. Aixecar-se a les 6 de la matinada per parlar d'ell, té trons. De veritat Bego, el Joan és bona persona, no és el monstre de les galetes. Ja, ja, ja.A més, tothom sap que el notari ets tu, però com pots demostrar que el Joan no és ell?. Potser també ets vident?

Anònim ha dit...

Laura la que tiene ojeriza a la Bego eres tu que solo sabes criticarla, además no crítica a Aregio, crítica a su "negra" que es quien escribe

Anònim ha dit...

anònim i tu que saps qui escriu?. La Bego només diu mentides i ho ha demostrat durant molts mesos sense donar la cara al notari. Jo no li tinc mania, sols q la conec personalment i sé com és. Però esclar tu estàs aqui per defensar-la. fas la teva feina

Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...

Pero que "valientes" sois las/os que os escudais en el anonimato para insultar gratuitamente a Begoña Floría.
Podeis discrepar políticamente de lo que dice y escribe, pero el insulto fácil y soez que continuamente utilizais contra ella, es el retrato más ilustrativo de vuestras carencias políticas e intelectuales.
Ah! si alguien quiere contestar este comentario que lo haga con nombre y apellidos. De no ser así,como por desgracia me temo,quedará doblemente refrendado lo anteriormente dicho y por supuesto no contestaré a ningún/a cobarde.Estos/as no merecen ni un segundo de mi preciado tiempo. Saludos cordiales.

Anònim ha dit...

us paga comissió el notari cada cop que li feu propaganda als penjats?

El Capità Tarragona ha dit...

Penjats, com és que ultimament parleu tant del bloc del notari?

Anònim ha dit...

potser busquen feina

Anònim ha dit...

La Notaria (Bego) fa soroll per despistar l´atenció sobre la inoperància del PSC a Tarragona i les mentides, manipulacions i promeses incomplertes. Poc a poc s´aniran veient les coses, i igual que ella i el PSC quedaran en entredit, també els "penjats" que rendiu tanta pleitesia.

Anònim ha dit...

Mariano, que ya te conocemos,te cambiastes de chaqueta hace tiempo traicionando a tus antiguos camaradas de partido a cambio de un puesto de trabajo en telefonica y eres y has sido bastante camaleon cuando te ha interesado un saludo de un excompañero tuyo del pcc.

Unknown ha dit...

Anónimo 17.27, cobarde por usar el anonimato para atacar a Mariano.

Y desconocedor o ignorante por hablar así de una personas con unos principios y una ideología lo suficientemente consolidada y asentada, como para no necesitar ni estas líneas que ahora escribo.

Mariano, "ladran, luego cabalgamos".

La mirada alta y el honor intacto...

Que los cobardes no se queden sin respuesta...

Salud compañero.

Anònim ha dit...

Alejandro tu eras muy jovencito cuando ocurrio, que mariano te lo cuente, anda, eres muy inocente y a veces das pena defendiendo lo indefendible,no todos tus colegas son como tu crees.

Unknown ha dit...

El que que militaba en el PCC, y que cuando este opto por el "eurocomunismo" o comunismo democrático, prefirió el original que es la socialdemocracia...

Yo te daré pena... pero a mi pena me dan los cobardes como tu que usáis el anonimato para atacar a personas que si dan la cara.

Y lo que a ti te da pena, yo lo considero lealtad a los amigos y compañeros... claro que un cobarde como tu dudo que conozca ese termino...