Vols fer una aportació que no té res a veure amb cap post?

dimecres, 1 d’agost del 2007

El tercer director que fa maletes


El director editorial dels Diaris Més, el periodista tarragoní Carles Magrané, ha decidit deixar el càrrec. La notícia ens arriba poc després que dos membres de l'equip directiu del Diari de Tarragona, Joan M. Alias i Ivan Rodón, també hagin anunciat que pleguen.

Carles Magrané va començar la seva carrera periodística a Ràdio Capital de l’Alt Camp. Amb només 18 anys, va ser el primer director i un dels fundadors del setmanari El Vallenc. Un any després, va ser cap d’informatius de Ràdio Valls. I el 1989 va entrar al setmanari El Pati. Va ser director de l'edició de Tarragona del Punt.

Fa més de set anys, Magrané va entrar al Grup 100% Comunicació per dirigir el setmanari Més Tarragona i la revista mensual Crònica Empresarial, a més de presentar els informatius i el programa d'economia Més Diners. Més tard va ser el delegat a Tarragona del grup i l'artífex de la transformació del setmanari Més Tarragona en diari.

L'estiu del 2005 va ser substituit per Carles Abelló per traslladar-se a les oficines de l'empresa a Mediapark (Sant Just Desvern) i convertir-se en el director editorial de totes les publicacions del grup. Encara no sabem quin és el futur professional de Magrané però ja us podem dir que Ivan Rodón, el delegat del Diari a Reus, firmarà un contracte per treballar per ERC a Tarragona.

40 comentaris:

Anònim ha dit...

HO HO HO HO l'Ivan que callat s'ho tenia i sempre treballant pel (tri)partit.

Ho sento per ERC, han fitxat un mal paio que es capaç de fer tots els papers de l'auca amb un unic objectiu: quedar sempre bé i fotre el menos brot possible. L'estilitzada Casalé també treballarà per l'independentisme o es passarà al PSC per tenir ous a tots els cistells?

Anònim ha dit...

En Carles Magrané és un gran professional i millor persona. Segur que trobarà alguna feina moooooolt millor. Sempre li estaré agrait per donar-me la primera oportunitat en aquest món. Octavi

Anònim ha dit...

Ara fa un any plegava el Toni Piqué, el tercer director del Diari de Tarragona en tres anys; i amb ell se'n van anar el Joan Maria Piqué (Política), la Natàlia Rodríguez (redactora en cap), i el Javier Rodríguez (cap de disseny). O sigui, gent amb empenta i que havien impulsat el canvi de disseny i d'orientacio del diari de tg. Poc abans se n'havia anat la Núria Pérez (cap d'Economia) i poc desprès la Núria Bea (responsable de municipal a Tarragona). Ara se'n van el Joan Alias (subdirector), i l'Ivan Rodon (delegat a Reus), i segurament la seva dona Gema Casalé (corresponsal a Valls).

A canvi han vingut un director que es ve a jubilar (Pedros) i un marciano (aquell que fa la critica de la tele). De marciano ja en tenien un altre (aquell venesolano que no s'entera de res de Tarragona), i son redactors jefes els tios mes tristos de la redaccio. En qualsevol moment encara tornara a apareixer el Lluis Gonsales amb les seves educades maneres i fines apreciacions, fruit de la seva solida cultura i preparacio professional.

aixo se'n diu treball en equip i preparar un grup de gent capacitada per a fer un diari de qualitat. Aquesta casa es de bojos.

Anònim ha dit...

I em deixo al José Carlos León, que es el millor fotografo del diari de tgn amb MOOOOLTA diferencia. I al Cruset, que se'n va anar per potes i tenia totes les condicions per ser director, però va veure que aquella cadira es la cadira electrica. I al Jordi que ara esta a la cambra de comerç... Tot bons professionals (menys el Rodon, que li fa un favor al diari marxant igual que la seva senyora). Potser per aixo marxen, perque son bons i al Diari nomes s'hi queden apalancats i toies.

Anònim ha dit...

Això se'n diu anar a treballar a la privada. Ay Ivan Ivan... iban y vienen! Seguint el cami de la Floria, ja el tindrem de candidat a l'alcaldia de Valls. Seria una pena que la Gemma Casalé no pugui informar de la campanya al Diari per a continuar amb la campanya que es portava contra la Batalla per motius estrictament personals (volia treballar a l'ajuntament o ser directora de la radio municipal).

Anònim ha dit...

ERC sera el partit amb mes gent a premsa

Anònim ha dit...

Ivet s'et veu el plumero

Anònim ha dit...

No sé què vol dir això de l'últim anònim. En tot cas, m'afegeixo al comentari de l'Octavi sobre el Carles, que segur que aviat troba feina. És un gran professional, no he trobat mai ningú que en parli malament. I m'alegro de la nova feina de l'Ivan perquè, com que faig política, seguirem en contacte i segur que, havent estat a l'altra banda, ho farà mooolt bé!

Anònim ha dit...

Qui deu ser l'elena nito aquesta? Aquest sí que és un debat interessant.

Anònim ha dit...

És d'Eduardo Tado.

Unknown ha dit...

Com està el pati...

Al final no quedarà cap periodista treballant en mitjans escrits...

Sort en teniu dels becaris ;-)

Anònim ha dit...

Home Ivet, entre periodistes d'ERC al partit i periodistes d'ERC a la premsa, tot quedarà a casa dona. Et sentiras la mar de bé. A qui se li acut que algu que ha treballat per un partit politic pugui despres fer periodisme a una seccio de politica. Nomes passa en aquest pais, i aixi ens va.

Precisament perquè l'Ivan ha estat a l'altra banda sabrà com fer bé el que fan els periodistes de partit: llençar cortines de fum, mentir, torçar les interpretacions de la realitat, amagar, ser més papistes que el papa, callar, dissimular, negar, desmentir, amenaçar, pressionar, fer xantatge, passar la ma pel llom, aplaudir els mediocres, temer els brillants, premiar als tontos, castigar els llestos. I és que els gossos sempre s'acaben assemblant als seus amos, i no mireu a la Bego: com més la coneixo, més m'agrada el meu gos. Cada dia fa més cara de Sabaté, volia dir. Si l'altre dia a la roda de premsa em semblava guenya i tot!!!!

Anònim ha dit...

Ke jo sàpiga la Ivet no té carnet de cap partit i la infomració que fa és absolutament objectiva. Octavi

Waipu Joan ha dit...

al final els ciutadans haurem d'anar a informar-nos nosaltres mateixos.

Anònim ha dit...

Octavi deixa de fer tant la pilota a tot quisqui!

Anònim ha dit...

No faig la pilota a ningú! Algun dia ja em posaré a rajar, jajja!!! Octavi

Anònim ha dit...

En aquest bloc només es rajar? Tb alguna vegada es pot parlar bé d'algú. No tot és bilis a la vida. Hi ha gent que si es mossegués la llengua cauria fulminada a terra a causa del verí que acumulen. A gent com l'Octavi no els passa

Una admiradora

Anònim ha dit...

Quan un deixa voluntariament una feina per una altra és perquè creu que és millor econòmicament, professionalment, etc.
Els que s'en van perquè volen, deixen un lloc de treball que segurament ocuparà una persona més jove i amb poca experiència, però s'obrirà cami, així és la vida laboral.

Anònim ha dit...

Ostres Octavi, la Ivet ha aconseguit el sant grial del periodisme: la objectivitat absoluta. Qué impressionant!!!! I això passa al Diari de Tarragona!!!! Vindrà gent de tot arreu, de les facultats de periodisme i dels mitjans de comunicacio de mig mon per a estudiar el fenòmen.

Pel que es veu la Ivet no té amics ni enemics, gent que li cau bé i gent que li cau malament, idees que defensa i idees que condemna, coses que li afecten i coses que la deixen indiferent, filies i fobies, gent que admira i gent que menysprea, persones que li poden fer be i persones que li poden fer mal, bons records i records dolents, partits polítics pels que ha treballat i partits polítics contra els que ha treballat. La Ivet, en definitiva, no és una persona.

Llàstima que sí, que la Ivet és una persona i tot el de més amunt no se li pugui aplicar. I, per tant, no sigui objectiva, com no ho és l'Octavi ni ningú. I això no son prejudicis, o judicis d'intencions, o mala voluntat: la Ivet va treballar per govern de Catalunya, pel tripartit, i dins del tripartit per ERC, i dins d'ERC pel Carod. Tot coses que marquen molt i que no es poden negar. A partir d'aquí, que cadascú pensi el que vulgui. Pero d'objectivitat, res de res. De qué, moreno!

jordi salvat ha dit...

Veig que la marxa de Carles Magrané ha creat un debat força distret. De l'Ivan Rodon no en parlaré perquè no el conec, però crec que té una trajectòria que és normal que hagi interessat a Esquerra, que busca reforçar la seva estructura comunicativa al Camp de Tarragona.

Del Carles Magrané només en puc parlar bé. Pepi Torro dirà que són un pilota. Jo dic que és la veritat. Vaig coincidir ja al Punt i em semblava un gran professional. Jo estava a Esports però ja em feia alguna maqueta quan li demanava. I al Grup 100%, on vaig entrar gràcies a ell, he trobat sempre en ell suport i confiança en mi que jo li he intentat correspondre. Crec que no li faltaran ofertes de feina. Normal.

I sobre la Ivet i l'Octavi se'm pot acusar de parcial a l'hora de parlar d'ells, perquè els considero amics. La Ivet és una gran professional. No té l'elixir de la imparcialitat -no el tenim ningú- i va estar al Govern perquè era una oferta professional interessant i segur que li ha anat molt bé. Ara ha volgut tornar a "l'atra banda" i ho està fent molt bé. L'Octavi és un currante com n'hi ha pocs i al Diari està creixent molt professionalment. Té un gran futur.

Però ja se sap, a tothom no se li pot caure bé.

Anònim ha dit...

Òbviament que tothom te la seva subjectivitat, faltaria més! no hem d'oblidar que abans de periodistes tots som persones i tenim la nostra pròpia manera de fer i pensar les coses. A partir d'aquí, apareix el que se'n diu la professionalitat, és a dir, en dur a terme la feina - les informacions en el nostre cas- amb la màxima imparcialitat i objectivitat, equilibrant les fonts i constrastant les notícies. No oblidem que els articles en premsa van firmades i els primers que no volem fer el ridícul som els propis periodistes. I sí, tan la Ivet com el Jordi Salvat són grans professionals. I això no és fer la pilota, és posar dos exemples del que acabo d'explicar.I en podria posar molts més.
Ok, la meva companya de feina va treballar un temps per ERC, i què? El meu director va estar 8 anys a CiU i l'ha fitxat, creieu que ho ha fet per què se sent molt proper a Carod? no crec. Digueu-me algun polític de Tarragona, especialment del PP o CiU, que s'hagi queixat de la seva feina. Molt fàcil, no en trobareu ni un, al contrari, tots en parlaran molt bé. Per què? perquè, per sort, no tothom té els prejudicis que tenen alguns. Octavi

El Zorro Tgna ha dit...

Els projectes han de ser 'viables' per condició empresarial, cuant els 'projectes' se han de finançar de forma 'irregular' malament, i aixo es el que pasa al Grup 100% que sence 'subvencions' de CIU, anuncis del Ajuntament de Nadal, Diputació d'Aregio, del Port d'en Badia, Fundació, i corruptelas varias, els sous ja no es pagan, i el principi del fi esta ja a tocar, llastima que a Brasil tot aixo tan se val...continuarà

Anònim ha dit...

Ostres Pepi Torro, quin bon rotllo! Anem a pams. Sóc una persona i no crec que això sigui una llàstima. No sóc militant de cap partit. No vaig treballar amb Carod sinó amb Bargalló. Quan vaig acceptar la feina de la Generalitat era molt conscient que em penjarien l'etiqueta d'ERC però l'oferta era tan interessant professionalment i personalment que ho vaig assumir.

Va valer la pena. Algunes coses que vaig viure allí no tenen preu! Veure tot allò (expulsió d'ERC inclosa) des de dins va ser alucinant. Vaig aprendre molt de gent amb molta experiència (tant dels companys de feina com dels periodistes que seguien el conseller). No ho repetiria per una qüestió geogràfica però no me'n penedeixo gens, encara que ara hi hagi gent que es pensi que sóc d'ERC. A més, tot el que pugui dir algú des de l'anonimat... Diguem-ne que té poc valor.

Pepi Torro, no sé qui ets però suposo que no ens coneixem, perquè llavors sabries que t'equivoques. No tinc el do de la imparcialitat total i absoluta però em sembla que no se'm pot acusar d'estar fent una feina partidista. Dóna la cara i dóna exemples que demostrin la teva hipotesi patètica. No veig cap problema en treballar de periodista pel govern i després treballar de periodista pel Diari de Tarragona.

El Zorro Tgna ha dit...

Si voleu veure com van las coses al Grup 100% mireu aixo: http://www.boe.es/g/es/borme/dias/2007/07/30/098.php
'..el dinero los une y la avaricia los separa'

El Zorro Tgna ha dit...

Si no podeu accedir-hi aquí teniu el contingut:
Boletín Oficial del Registro Mercantil
30 de julio de 2007 - BORME núm 145

SECCIÓN SEGUNDA. ANUNCIOS Y AVISOS LEGALES
RADIO FM DE CATALUNYA, S. A.

Junta general ordinaria y extraordinaria


Por acuerdo de los Administradores Mancomunados, se convoca Junta general ordinaria y extraordinaria de accionistas de «Radio Fm de Catalunya, Sociedad Anónima», que se celebrará en presencia de Notario en la calle López Pelaez, 9, principal, de la localidad de Tarragona, el día 12 de septiembre de 2007, a las doce horas, en primera convocatoria, o el 13 de septiembre de 2007, a la misma hora, en segunda convocatoria, para el caso de que por no haberse alcanzado el quórum necesario, dicha Junta no pueda celebrarse en primera convocatoria, con el fin de que los señores accionistas puedan deliberar y resolver sobre los puntos del siguiente


Orden del día


Primero.-Examen de las cuentas anuales relativas al ejercicio cerrado a fecha 31 de diciembre de 2006; aprobación, en su caso, de dichas cuentas anuales y aplicación de resultado.
Segundo.-Aprobación, en su caso, de la gestión de los Administradores Mancomunados en el curso del referido ejercicio.
Tercero.-Ejercicio de la acción social de responsabilidad contra don Justo Molinero Calero por incumplimiento, entre otros, del deber de lealtad en el ejercicio de su cargo, según resulta del informe presentado por el socio solicitante de la convocatoria de la Junta.
Cuarto.-Cese de don Justo Molinero Calero como Administrador Mancomunado de la sociedad.
Quinto.-Nombramiento de nuevo Administrador Mancomunado.
Sexto.-Ejercicio de otras posibles acciones civiles y penales contra don Justo Molinero Calero.
Séptimo.-Disolución de la sociedad por las causas establecidas en el artículo 260.º apartado 3.º del Real Decreto Legislativo 1564/1989, de 22 de diciembre, y en concreto por carecer la explotación de concesión administrativa alguna de radiodifusión sonora en ondas métricas con modulación de frecuencias, constituyendo una imposibilidad manifiesta de realizar el fin social y por la paralización de sus órganos sociales, resultando imposible su funcionamiento.
Se hace constar que desde la publicación de la presente convocatoria, los accionistas podrán solicitar por escrito, con anterioridad a la Junta general de accionistas, o verbalmente durante la misma, los informes o aclaraciones que estimen precisos acerca de los asuntos comprendidos en el orden del día.


Así mismo, los señores accionistas pueden obtener de la sociedad ejemplar de las cuentas anuales correspondiente al ejercicio cerrado a 31 de diciembre de 2006.


Tarragona, 29 de junio de 2007.-Los Administradores Mancomunados, don Justo Molinero Calero y don Jacinto Romeu Masip.-49.870.

Anònim ha dit...

Ivet, jo no t'he acusat de parcialitat. Per tant no n'he d'aportar cap prova. Jo el que dic és que la dona del Cèsar ha de ser honesta, i a més a més semblar-ho. I jo ho sento, però no hauries de treballar fent informacio politica. Les coses son aixi. Al govern devies guanyar força mes que ara, i quan vas agafar aquesta feina ja havies de saber que quedaries marcada. Aixi es la vida.

Que fossis conscient que treballant per ERC al govern et penjarien l'etiqueta d'ERC no diu molt de la teva agudesa intel·lectual: l'estrany haguès estat que te la penjessin de CiU. No entenc que aporta això a la defensa de la teva imparcialitat.

També seria estrany que ERC agafès gent que no fos de la seva confiança, que és el que busquen els partits: lleialtat, abans que intel·ligència. Si l'experiènca et va semblar al·lucinant, si al primer tripartit fumaveu peyote tot el dia (si mes no ho semblava), o si va ser horroròs no aporta res al tema de que parlem, no ens diu si un periodista que ha estat a sou d'un partit (via govern o per altres vies) pot fer informació política desprès. Veig que de llençar cortines de fum sí en vas apendre, però a resoldre problemes lògics no gaire.

I perdona, però si no veus cap problema a haver treballat pel govern i sense solució de continuïtat passar a fer informació política en un diari, fent notícies sobre gent o partits als quals has prestat els teus serveis professionals, vol dir que el problema el tens tú. A Estats Units el teu cas seria un claríssim conflicte d'interessos, i als diaris seriosos d'aquest pais no es permetria, si més no per guardar les aparences.

Jordi, no es tracta de caure bé o malament, sinò de les dades objectives. Pel demes, no tinc res en contra de la Ivet ni de l'Octavi (tot i que els elogis que en fas em semblen ditiràmbics, francament). La Ivet podria fer esports, cultura, societat, qualsevol cosa menys política, si es que volem un periodisme seriós, i sobretot fiable en aquest pais, que cada dia guarda menys les formes i sembla can penja i despenja.

Octavi, no es tracta "d'equilibrar fonts", fifty-fifty, vint per cent per un, trenta per cent per l'altre. Es tracta d'explicar la veritat, o el més aprop que es pugui de la veritat, encara que això suposi donar una credibilitat del 100 per 100 a alguna de les parts, si resulta que la té. El teu director, per cert, va acabar molt malament amb CiU, sinò encara hi seria. Entre d'altres coses va mossegar la ma que li donava de menjar i va faltar a la seva confiança, explicant com a grans revelacions quatre misèries que no son res comparat amb les seves (per exemple, el consolador que li van trobar a la maleta a Berlín davant del Pujol, com explicava fa unes setmanes el digital d'ERC Directe!cat. I de prejudicis res: dades objectives. És del que estem parlant, com a minim jo.

I un consell: quan els periodistes parleu de vosaltres, els uns dels altres, per qué em feu pensar tantíssim en la mítica frase del Senyor Llop a Pulp Fiction? Us la recordo: "No nos chupemos las pollas todavía".

Anònim ha dit...

Diuen que a un exredactor de política del Diari de Tarragona li agrada molt entrar al Saló i hi deixa abundants i sucosos comentaris. Algú en sap alguna cosa?

Quentin

Anònim ha dit...

Ja sé qui ets. No ens coneixem gaire, molt de passada, però he sentit parlar molt de tu. Ets dels que despertes odis i passions. No comparteixo la teva opinió però la respecto, només faltaria!

Hi ha qui creu que treballar al gabinet de premsa d'una institució no té marxa enrera i menys encara si, com jo, ocupes una plaça de personal eventual. Segurament, des de fora de Tarragona, és difícil valorar tot això. Jo et suggereixo que parlis amb la gent del PP o de CiU de Tarragona perquè dubto molt que puguin tenir queixes en el sentit que dius. I en fi, que si tenen queixes m'ho diguin (no cal que sigui al Saló, em poden trucar) i en parlem.

De fet, no m'importa que em posin l'etiqueta d'ERC, no passa res. Com dius tu, no cal ser gaire intel·ligent per saber que això passaria. Tot i que penso que he demostrat ser imparcial. Sobretot a qui ho havia de demostrar: al meu director i als polítics de Tarragona.

I sí, a la Generalitat cobrava bastant més, però també gastava més. No me n'he amagat mai.

I per cert, parles de "sense solució de continuïtat" perquè no en tens ni la més remota idea. Però passo d'explicar-te la meva vida perquè no crec que aquest sigui el lloc ni en tinc ganes. Realment, sembla que estiguis ressentit per alguna cosa!

Si algun dia vols fer un cafè per intercanviar opinions, ja saps on sóc :)

Anònim ha dit...

HA HA HA HA no tens ni idea de qui soc. És més, te'n faries creus. Ens coneixem més del que et penses... Però val la pena mantenir la incògnita.

Sigui com sigui, tant se val. És cert que tothom fa el que pot. És veritat que el problema no és tant de la Ivet com de qui l'ha posat allà. Així van les coses.

Anònim ha dit...

Pepi torro, quins discursos tan oberts i simpàtics. A un parell de paràgrafs t'has carregat la trajectòria professional dels qui han traspassat la barrera d'un costat al l'altre amb frases força tòpiques. Objectivitat, imparcialitat... Sí, som subjectes, pensem, tenim posicions, i tu, no les tens? D’acord, l'Ivet va treballar pel Govern, però no crec que això la inhabiliti per treballar després en un mitjà de comunicació en la secció de política, crec que fins i tot (i en el seu cas no en tinc cap dubte) és un valor afegit. No és tan fàcil a vegades interpretar el que ens estan dient, aquesta és la nostra missió i, per això, haver provat què és treballar des de l'altre banda pot ajudar-te. Els diaris tenen posicions, els periodistes que hi treballen també, opinen... Què diferència l’Ivet de tots ells?
Ei, i molt bones les teves cites.
Pere Francesch
Ei, i molt bones les teves cites.

Pere Francesch

Anònim ha dit...

Pere Francesc: Precisament vaig fer una critica molt dura als que eren defensors de l'objectivitat i vaig dir que això es impossible, amb arguments pareguts als que emplees tu. Jo no em carrego la trajectoria de ningu, ja ho vaig dir i no vuy ratllar mes amb aquet tema. Crec que no es etic traballar per un partit politic i despres fer informacio d'aquest partit, i fins ara ningu m'ha donat cap argument a favor que defensi l'altra postura: se qui ets (rotllo amenaça i sense tenir ni idea), jo ho faig molt bé, ningu no es queixa ((a veure qui te ous de queixarse al Diari de Tarragona), etc, pero arguments, poquets. M'alegre que t'agradin les meves cites, son un gran consumidor de Tarantinos i crec que ens aporta grans lliçons de vida per exemple la que vaig citar.

Anònim ha dit...

"Sé qui ets" no és una amenaça!
Vol dir el que vol dir i n'estic força convençuda (un 98%). Masses coincidències. També sé que saps perfectament com s'escriu "vuy" i "traballar"! No dissimulis ara amb les faltes d'ortografia, que ho he encertat :)
A veure si algun dia ens coneixem de veritat, que tant de sentir parlar de tu...
No faré més comentaris a aquest post, ja cansa!

Anònim ha dit...

Fred, fred...

És impossible que t'ho imaginis!

Anònim ha dit...

Casualment cada vegada que fa un comentari la Pepi Torro just avans hi ha una entrada de:
8. 5 agosto 16:20 CORPORASIO CATALANA DE COMUNICACIO, Madrid, España
Ho podeu comprovar entrant a la icona de rastre (columna de la dreta, cap avall).
Totes les vegades la mateixa. La procedència és de l'Avui a Barcelona, no sé quin sistema tenen o com està centralitzat però posa la capital del reino

Anònim ha dit...

doncs s'haura de comprovar si avui treballa en subjecte en cuestio, ho haurem de preguntar a algu que treballi al mateix lloc

Anònim ha dit...

Joan Maria t'han enxampat

Joan Maria ha dit...

Ep, ep, ep. Anem a pams. Jo no soc aquest Pepi Torro, i crec que és una tonteria pensar que soc jo. Per un senzill motiu: jo no estic d'acord amb el que pensa aquest senyor o senyora.

Per començar, amb els comentaris que fa de la gent del Diari. Jo a l'Ivan Rodon no el tractaré mai com el tracten aquests comentaris perquè em va ajudar molt, i ell ho sap. Desprès, a la Ivet no la conec, i mal puc parlar d'ella sense conéixer-la. I no puc tenir res contra ella, és que no la conec! Al Pere tampoc li podria parlar així, per mí és com un germà i ell també ho sap, si m'haguès de dir alguna cosa em trucaria i m'ho diria, com sempre ha fet per cert.

Però, sobretot, el que em diferencia de Pepi Torro és que jo crec que és possible treballar en la comunicació d'un partit o una institució pública i desprès tornar al periodisme dels mitjans. És més, penso que és molt positiu que es faci, perquè poden aportar un background que els que no hem passat per aquests lloc no tenim.

El punt més important per a que jo pensi així és el següent. En la meva opinió, no hi cap sistema o mecanisme, o codi o regla, que pugui garantir la ètica mecànicament. La ètica forma part de la professionalitat, sense ètica no crec que es pugui parlar de professionalitat. I això respon a una actitud personal.

Per tant, tant poc ètic pot ser una persona que hagi passat per un partit com un que no ho hagi fet mai. De fet, a vegades els periodistes dels mitjans son més partidistes que els que treballen als partits. Tot depén de la honestedat personal.

És evident que una persona que ha passat per un partit queda marcada d'una forma o altra, però tal i com estan les coses al periodisme i a la política, no veig per qué ha de ser negatiu. En realitat, en la majoria dels casos tots sabem de quin peu calcem, i en la majoria dels casos tots calcem d'un peu o altre. Si el professional que torna als mitjans sap on va i que el compromís ara el té amb l'empresa per a la que treballa i els seus clients (lectors, oients, etc), no veig qué hi ha de mal. Dependrà de cada cas: aquí el que cal és mirar a la persona, no els prejudicis.

Tinc un altre bon motiu per a pensar en contra del que diu Pepi Torro. Tinc molts bons amics, fins i tot el meu millor amic, que han fet aquest pas, i l'han fet amb el meu consell a favor: quan van anar al govern i quan en van tornar. Podria dir els noms, però crec que no caldrà, n'hi han de varis partits. Al meu millor amic, que és a punt de fer aquest pas i tornar als mitjans, no li puc dir tot el que diu Pepi Torro de la Ivet. Conec altres casos que no son amics i que també estan deixant patent la seva professionalitat, com per exemple la Neus Tomàs al Periòdico. I amb aquesta vaig tenir moltes enganxades quan era cap de premsa de PTOP, però una cosa no treu l'altra.

Per tant, nego la major. Estic sorprès perquè aquests missatges imiten bé el meu estil. El tema dels accessos no sé com analitzar-lo: la meva empresa (Grupo Planeta) és molt gran, i qualsevol podria entrar amb les claus del meu actual diari, inclosos els companys de l'ADN de tota Espanya i de la nova web d'ADN que s'acaba d'estrenar. Algú m'ha volgut fer quedar molt malament amb gent que aprecio i no ho entenc (o sí... jo també tinc la meva teoria, però com que no tinc proves...).

Ho sento Ivet i la resta, no soc el vostre home! Perquè no ho he fet, perquè no soc tan mala persona, perquè no penso això, perquè no hi entro ni hi surto en aquest tema, i perquè alguns dels meus millors amics estan a la situació de la Ivet i no me n'avergonyeixo.

Dit tot això: hi ha anònims amb molta mala llet. Però no hi ha com tenir la consciència tranquil·la.

Anònim ha dit...

I Joan Miquel és Joan Miquel Nadal? Seria una altra qüestió. Ell diu que sí, jo crec que no.

Internet i l'exalcalde no són amics que diguem.

El Zorro Tgna ha dit...

http://ebop.altanet.org/index.php?op=anunci&id=6074&ebop_any=2007

La S.S. de los diaris Més NO se estan pagandooooooo snifff, snifff, snifff, i el Cinto a Brasil de vacances...

Anònim ha dit...

Si alguien quiere saber el conglomeradod e empresas de las que forma parte el "testaferro" Jacinto Romeu, que acuda al Reguistro Mercantil Central,, las deudas son impresinantes todas ha partir de cesar Badia como Director del puerto ,,que es de donde quien fincnciaba todo el grupo 100X100,,,incluyendo sociedades de construccion ha las que se les daba ha dedo indiscriminadamente obras que se repetian y repetian las facturas

Algun acreedor podria solicitar al juzgado la quiebra con lo cual se esclareceria la "mafia"

¿Nadal que tiene que decir
el que todo lo sabe y controla