Vols fer una aportació que no té res a veure amb cap post?

dilluns, 16 de juliol del 2007

Un debat polític de veritat


A principis de mes, vam publicar un post sobre la proliferació de blocs polítics, especialment des de les files de la Joventut Nacionalista de Catalunya. Els vam felicitar però al mateix temps els vam acusar de tenir el simple discurs d'alabar les actuacions del propi partit i carregar-se els altres sense miraments. Ara seria injust no tornar a parlar dels blocaires polítics tarragonins (en general) per explicar-vos que han aconseguit obrir debats de veritat, que no tenen res a veure amb els que acostumem a veure per la tele.

Si ho voleu comprovar podeu entrar al penúltim post ("Què preocupa a la societat?") del bloc de Quim Amorós (president de CDC a Tarragona) i llegir els comentaris que ha generat. Veureu la interessant confrontació d'idees, que en alguns casos surt del guió partidista, entre Joel Bonet (CDC), Alejandro Caballero (PSC), Francesc Xavier Bonet (PP) i Albert Puñet (JNC).

Ens agrada llegir un militant del PSC dient que no està d'acord amb la promesa de Zapatero de donar 2.500 euros per fill perquè no és just que tothom, cobri el sou que cobri, rebi el mateix import (ho ha escrit Alejandro Caballero al bloc d'Alejandro Fernández) o un militant del PP assegurant que està a favor de qualsevol descentralització fiscal i de competències (ho ha escrit Francesc Xavier Bonet al bloc de Quim Amorós).

Aquest debat es traslladarà al Tòful el proper 25 d'agost. Albert Puñet ha proposat organitzar un sopar de blocaires, obert a tothom, per posar cara i veu a tants escrits creuats.

6 comentaris:

El Capità Tarragona ha dit...

Gracies Penjats!!

Per la part que em toca ja vaig dir desde el principi que el meu bloc no volia que dos un bloc de critica constant cap al nou consistori.

quan (desde el meu punt de vista) facin alguna cosa Be seré el primer (o el segon si no m'avanceu) en dir-ho i si fan alguna cosa malament (desde el meu punt de vista també seré el primer (i també si no us avanceu) en dir-ho.

El meu és i seguirà sent un BLOC OBERT a TOTHOM on el que prima és el debat i la llibertat d'expressió!!

Gracies per comentar la trobada que vull organitzar, segur que el que surti al vostre bloc tindrà molta més repercussió i arribada.

Els que estiguin interessats que enviin un mail a blocairestgn@gmail.com per poder estar en conatcte!

Salutacions a tots!

Anònim ha dit...

Em sembla molt bé el post, però ERC i IC-V també té blogs molt actius (que teniu linkats), m'agradaria que hi fessiu referència també. Salutacions.

Quim Amorós Le-Roux ha dit...

Gràcies penjats perquè la veritat estic sorprès per la resposta obtinguda al meu blog, i agrair-vos a vosaltres el ressò que heu fet dels blogs anomenats convergents.
Qui em coneix, sap que soc una persona reflexiva i tolerant i que intento valorar el positiu de les coses, i evidentment denunciar les que no es fan bé vinguin d’on vinguin.
Gràcies a aquest mon de la bogosfera he conegut gent de manera virtual amb la que estic debaten i intercanviant pensaments, i que coneixeré en persona el proper dia 25 d’agost, de debò que tinc moltes ganes de posar cara al que ara només son noms, i debatre amb ells saben ja qui son. Igual que tindré ocasió de conèixer als penjats que encara no conec personalment.
Gràcies de nou, si no hagués conegut el vostre blog, no m’hagués animat a fer el meu.

Gerard Castells ha dit...

Hola a tots,

després de veure que aquí qui més qui menys té un bloc, vull dir que ja estic al món dels blocs polítics. Jo ja tenia un bloc personal dedicat a llibres i altres curiositats que després de netejar-lo una mica el torno a activar. Si voleu linqueu-me.

Cordialment,

Gerard Castells

Cesc ha dit...

Crec que és molt positiu que tothom hagi vist que tot i que els blocaires defensem unes sigles, quan ens toca criticar-les les critiquem. Els debats són molt interessants i ningú falta al respecte, cosa importantíssima. Jo m'apuntaré al sopar! Tinc ganes de conèixer a qui encara no li poso cara!

Waipu Joan ha dit...

boma idea posar cara i veu.